Squad Update 9.0 FAQ
Squad Update 9.0 FAQ– Часті запитання та відповіді
Оновлення 9.0 для Squad – що нового?
Squad Update 9.0 стало ключовим етапом для гри, адже відбувся перехід з Unreal Engine 4 (UE4) на Unreal Engine 5 (UE5). Це оновлення принесло глобальні зміни у графіці, продуктивності та налаштуваннях. Нижче зібрані найпопулярніші питання та відповіді, які допоможуть швидко розібратися з оновленням.
Що потрібно зробити перед встановленням Update 9.0?
-
Оновіть драйвер відеокарти до останньої версії.
-
Переконайтеся, що у вас актуальна версія Windows.
-
Якщо переходите з UE4 на UE5 – обов’язково очистіть кеш гри Squad.
Як очистити кеш у Squad?
Щоб уникнути проблем із запуском після переходу на UE5, потрібно видалити кеш вручну:
-
Знайдіть папку:
INSTALLDRIVE:\Users\USERNAME\AppData\Local\SquadGame
-
Видаліть теку Saved.
Проблеми із запуском гри або довгим завантаженням – що робити?
-
Видаліть усі моди для Squad перед першим запуском.
-
Деякі моди ще не оновлені під UE5, тому гра може не запускатися.
Мінімальні системні вимоги Update 9.0
Для запуску Squad після оновлення потрібне сучасніше «залізо»:
-
Відеокарта: GTX 1060 або RX 580 з 6 GB VRAM.
-
Оновлені характеристики доступні на сторінці гри у Steam.
Squad на Linux після Update 9.0
-
Нативної Linux-версії гри немає.
-
Можна запускати через Proton, але можливі проблеми з античитом EAC.
-
Для повідомлення про баги та проблеми Linux-користувачам радять звертатися у Discord Squad Community.
Чи підтримується DirectX 11 після оновлення?
Ні. З Update 9.0 підтримка DX11 припинена, адже він не працює з Shader Model 6, який потрібен для нових графічних можливостей.
Які графічні налаштування краще використовувати?
-
Medium в UE5 виглядає краще, ніж Epic в UE4.
-
High/Epic у UE5 створені для нових поколінь GPU і не підходять для старих відеокарт.
-
Кнопка Defaults автоматично підбере оптимальні налаштування.
Як покращити продуктивність гри після Update 9.0?
-
Використовуйте кнопку Defaults як стартову точку.
-
Налаштуйте роздільну здатність upscaler (баланс якість/продуктивність).
-
Зменшіть тіні та глобальне освітлення для підвищення FPS.
Чи використовує Squad UE5 Lumen?
Ні. Наразі застосовується власне рішення для Global Illumination, яке забезпечує кращу продуктивність.
Чому текстури не завантажуються або «спливають»?
-
Це тимчасовий компроміс для зниження «фризів».
-
Завантаження текстур розподілено у часі, щоб гра не зависала.
-
Оптимізація ефектів буде додана у наступних патчах.
Довге завантаження гри при першому запуску
-
Гра попередньо компілює шейдери, щоб уникати фризів у матчах.
-
Це відбувається тільки при першому запуску карти.
-
Шейдери зберігаються локально і перекомпілюються лише після оновлення драйвера GPU.