Приєднуйтесь до нашого Discord-сервера, щоб отримати більше інформації.

Патчноут Squad – v8.2

3 хв на читання
24 переглядів
06.12.2024

Ласкаво просимо, ескадронці, до приміток до патчу 8.2! Сьогодні ми покажемо вам багато змін у балансуванні кількох фракцій, нову зброю, що з’явиться в патчі, а також довгоочікувану функцію – список друзів!

Нова зброя

USMC M39 EMR

‍Замінює гвинтівку M38 для снайперів USMC:

Гвинтівка WPMC AUG

  • ‍Замінює M4 Simon Offense + M150 на WPMC гвинтівку 08. Раніше вона з’являлася на одному рівні як F88 для австралійської фракції, але з моменту введення голосування була відсутня.

США M110 Пригнічено

  • ‍Замінює не заборонений M110 на роль стрільця для легкої піхоти та десантно-штурмових бойових груп США.

Карабін Мосіна

  • ‍З’являється в новому варіанті ролі рейдера для повстанців. Раніше був у грі і був видалений.

Оновлення балансу

Ми внесли деякі зміни для покращення балансу та життєздатності ключових фракцій і карт:

  • Зменшено кількість РСЗВ PMV з 2 до 1 у загальновійськовій бойовій групі ADF.
  • Збільшено кількість БМП ASLAV з 3 до 4 в механізованій бойовій групі ADF.
  • Замінено 2x PMV на 2x PMV RWS в механізованій бойовій групі ADF.
  • Зменшено кількість розвідувальних машин Coyote з 2 до 1 у бронетанковій бойовій групі ЦАХАЛ.
  • Зменшено кількість БМП1АМ з 3 до 2 у бронетанковій бойовій групі RGF.
  • Видалено 2 ББМ ZBD04A та додано 1 ББМ ZSL10 до бронетанкової бойової групи НВАК.
  • Збільшено кількість ACV-15 M2 з 1 до 2 в бронетанковій групі TLF.
  • Збільшено кількість ACV-15 MG3 з 1 до 2 в бронетанковій бойовій групі TLF.
  • Замінено 2x PARS III M2 на 2x PARS III IFV в загальновійськовій бойовій групі TLF.
  • Зменшено кількість M7A3 з 2 до 1 в бронетанковій батальйонній групі США.
  • Вилучено 1x LAV-25 та додано 2x AAVP до бронетанкової бойової групи USMC.
  • Збільшено кількість БМП LAV-25 з 3 до 4 в мотопіхотній бойовій групі ВМС США.
  • Зменшено кількість ББМ ZBD05 з 2 до 1 в загальновійськовій бойовій групі PLANMC.
  • Збільшено кількість MGS ZTD05 з 3 до 4 в загальновійськовій бойовій групі PLANMC.
  • Додано 2х CSK HJ8 до бронетанкової батальйонної групи PLANMC.
  • Збільшено кількість колісних БМП, що з’являються у ADF, CAF та USMC з 2 до 3.
  • Оновлена бойова група MEA з 2 БРДМ-розвідників замість 1.
  • Замінено 2х Урал ЗУ23 на технічні ЗУ23 в повстанській мотострілецькій групі.
  • Додано 2 технічні БМП до мотобатальйонної групи повстанців.
  • Збільшено затримку респауна основних бойових танків з 15 хвилин до 20 хвилин для всіх механізованих бойових груп, окрім TLF (затримка залишається 15 хвилин), IMF та INS (затримка залишається 10 хвилин).
  • Зменшено час спавну транспортного вертольота з 10 хвилин до 6 хвилин для всіх десантно-штурмових бойових груп.
  • Змінено розташування стелажу для боєприпасів CAF Leopard 2A6M MBT, тепер він знаходиться в задній частині машини, а його розмір зменшено, щоб зробити його менш вразливим.
  • Оновлені американські варіанти M113A3 M2 та M113A3 Mk19 для пустелі, щоб у 50% випадків з’являлася випадкова броня з клітчастим бронюванням.
  • Зменшено загальну ємність боєкомплекту з 3000 до 2000 на вантажівці логістики TLF BMC.
  • Вилучено міномети FOB з бойових груп WPMC та додано по 2 мінометника в кожну бойову групу.
  • Оновлений лісовий камуфляж НВАК та НВАК НВАК з новим камуфляжним візерунком «Зоряне небо». Попередній лісовий камуфляж, як і раніше, відображатиметься на карті Гусячої затоки як зимовий. PLANMC продовжить використовувати свій синій камуфляж.
  • Оновлена роль CAF AR 01 для використання C9A2 зі стволом довжиною CQB та передньою рукояткою.
  • Оновлена роль USMC marksman 01 для використання M39 EMR замість M38 у всіх бойових групах USMC, окрім легкої піхоти.
  • Оновлені ролі USMC більше не використовують M27 IAR. SL 02 тепер використовує M4 + переднє руків’я, AR 01 тепер використовує M249 PIP з залізним прицілом.
  • Оновлена бойова група легкої піхоти USMC, яка представляє більш сучасну структуру USMC.
    • Ролі членів екіпажу незмінні.
    • Ролі пілотів без змін.
    • Лише 1 варіант ролі SL з використанням M27 IAR без сошок та пістолета M17.
    • Лише 1 варіант ролі стрільця з використанням M27 IAR без сошок.
    • Роль медика 01 не змінилася.
    • Роль медик 02 використовує M27 IAR без сошок та пістолет M17.
    • AR 01 використовує оптичний приціл M27 IAR + сошки та пістолет M17.
    • AR 02 використовує M27 IAR + сошки та пістолет M17.
    • Grenadier 01 використовує M27 IAR без сошок та гранатомет M320.
    • Лише 1 варіант ролі LAT використовує M27 IAR без сошок та гранатомет AT4.
    • Стрілець використовує M38 DMR та пістолет M17.
    • Роль важкого гренадера з’являється в категорії ролей «спеціаліст» і використовує M27 IAR без сошок та гранатомет MGL. Тільки 2 гранатомета доступні на команду. Гранатомет MGL все ще використовує текстуру TLF і буде оновлений у майбутньому.
    • Роль кулеметника не змінилася.
    • Лише 1 варіант ролі HAT, який використовує M27 IAR без сошок та M3 MAAWS.
    • Роль інженера незмінна.
    • Машини M1151 замінені на варіанти MATV з тими ж системами озброєння.
    • Збільшено кількість машин на буксирі з 2 до 3.
    • Видалено танковий спавн.
    • Ці ролі легких піхотних бойових груп з’являться на полігоні Дженсен разом зі стандартними ролями інших бойових груп USMC.
  • Оновлена легка піхота RGF та бойові групи підтримки, щоб мати можливість будувати до двох гармат ZU23 AA на опорних пунктах.
  • Оновлена роль «Гренадер США» для використання автономного гранатомета M320 замість підствольного гранатомета.
  • Оновлена роль WPMC Rifleman 08 для використання гвинтівки AUG замість M4 Simon Offense з M150.
  • Оновлена роль WPMC LAT 02 для використання M16 Wormpool з M150 замість M4 Simon Offense з M150.
  • Оновлені наступні ролі MEA для використання KLT (іранська копія гвинтівки AKMS) замість G3A3: Squad Leader 01, Rifleman 01, Medic 01, LAT 01.
  • Додано додаткову роль стрільця для MEA, що використовує G3A3 + переднє руків’я.
  • Додано другу роль стрільця для MEA, яка використовує SVD. Ця роль доступна в категорії прямого бою, подібно до другої ролі стрільця у BAF.
  • Оновлена роль MEA Automatic Rifleman 01 для використання RPK замість G3A3 з барабанним магазином. Автоматичний стрілець 02 продовжує використовувати G3A3 з барабанним магазином та прицілом ZF1.
  • Додано роль стрільця для фракції США, яка використовує гвинтівку M110 з придушенням. Ця роль замінює стандартну роль стрільця в легкій піхоті та десантно-штурмових групах. Обидві ролі з’являться на полігоні Дженсенс.
  • Додана роль HAT для всіх бойових груп TLF, які використовують РПГ-7 з тандемними пострілами. Десантно-штурмова бойова група TLF продовжує використовувати роль «Карл Густав» з додатковою доступністю. Обидві ролі HAT з’являться на полігоні Дженсенс.
  • Оновлений TLF Machinegunner 01 для використання PKM замість MG3.
  • Додана роль стрільця для десантно-штурмових та десантно-штурмових бойових груп VDV, що використовує приціл AS VAL + PSO-1. Ця роль також з’явиться на полігоні Дженсена.
  • Додано 2 гранати РГО до ролі розвідника VDV.
  • Перейменовано фракцію «Повстанські сили» на «Близькосхідні повстанці» та оновлено/додано кілька ролей і варіантів ролей:
    • 6 SL variants:
      • AMD-65
      • PPSH + магазини з паличками
      • PM md. 63
      • M16A2
      • FAL
      • АКС-74 + 1П29
    • 3 варіанти медикаментів:
      • AMD-65
      • FAL
      • M16A2
    • 7 стрілецьких варіантів:
      • AKM
      • M16A2
      • FAL
      • Mosin Nagant
      • G3A3
      • АКС-74 + 1П29
      • SKS + PU
    • 3 варіанти LAT:
      • Рушничні гранати FAL + HEAT
      • АКМС з РПГ-7
      • АКС-74 + 1П29 з РПГ-7
    • 3 рейдерські варіанти:
      • ППШ + барабанні магазини з 2 осколковими гранатами, 2 гранати АТ
      • АКМ + барабанні магазини з 2 осколковими гранатами, 2 гранати АТ
      • Карабін Мосіна, vz61 Skorpion з 4 осколковими гранатами, 4 гранатами AT
    • 2 гренадерські варіанти:
      • АКМ + GP25
      • FAL + осколкові гвинтівкові гранати
    • 2 стрілецькі варіанти:
      • M16A2 + 3-кратний оптичний приціл
      • СВД
    • 2 варіанти HAT:
      • АКМС з РПГ-7
      • СКС з РПГ-29
    • 2 саперні варіанти:
      • PPSH
      • AKMS
    • 2 варіанти кулеметника:
      • ПКМ
      • MG3
    • Роль снайпера не змінилася.
    • Роль автоматника не змінилася, але тепер вона відноситься до категорії «вогневої підтримки».
    • Ролі екіпажу не змінилися (але екіпаж SL тепер має АКМС замість VZ61).
  • Додано бойові групи Альянсу REDFOR (RGF та VDV) як варіанти голосування для всіх рівнів Sanxian Islands.
  • Змінено режим гри з насінням, щоб обмежити кількість наступних об’єктів, що розгортаються, до 5 на кожну ПОБ: Стіна з мішків з піском + вогневий порт, ящик з боєприпасами, стіна Хеско, стіна з бочок з нафтою, стіна з ящиків з брудом + вогневі порти.
  • Відкориговано режим «Початкова гра», щоб видалити розгортання МВФ: Камуфляжні сітки, підбитий корпус, спостережна вежа та танкова пастка «Жива огорожа».
  • Відкориговано кількість квитків, отриманих при захопленні прапора при вторгненні, зі 130 до 125.
  • Завершено стандартизацію шарів Invasion:
    • На всіх рівнях вторгнення тепер буде 5 схем розташування прапорів.
    • Перші 2-3 цілі, як правило, розташовані ближче одна до одної, щоб зменшити випадки, коли нападникам доводиться маневрувати всією командою і встановлювати нові ПОБ для атаки наступної точки, якщо тільки вона не знаходиться на більш відкритій місцевості. Також намагалися зменшити кількість випадків, коли між першими прапорами знаходяться зони щільного укриття або міські райони, які зазвичай заважають атакуючим і коштують їм великої кількості квитків на зачистку. 4-та та 5-та цілі загалом стануть більш складними для атаки.
    • Більшість шарів вторгнення більше не матимуть передових транспортних засобів для захисників і матимуть лише піхоту ближче до першої цілі.
    • Деякі шари вторгнення тепер матимуть кілька потенційних смуг для збільшення реграбельності.

Налаштування стрільби

Ми внесли деякі зміни у стрільбу в Squad, маючи на увазі наступні цілі:

  • Зробити зброю більш чутливою до рухів.
  • Зменшити покарання у вигляді дестабілізації зброї, яке гравці отримують після руху.
  • Створити більш стандартизовані архетипи зброї, що призведе до створення різних стилів гри, які гравці зможуть опанувати.
  • Покращити ефективність кулеметів без сошок.
  • Покращено контроль над пістолетами-кулеметами на коротких дистанціях, що зробить їх більш ідеальними для ближнього бою та флангової стрільби.

Середні кулемети (сімейство M240, сімейство PK, MG3, QJY-88)‍

  • Перероблена віддача та розгойдування кулемета M240, щоб зробити його більш контрольованим, особливо в положенні лежачи та на сошках.
  • Стандартизовано стрільбу від стегна, щоб зробити її більш контрольованою, ніж раніше.
  • Стандартизована швидкість переміщення ADS, швидкість спорядження та швидкість перезаряджання – 40% від звичайної швидкості переміщення.
  • Стандартизований час роботи ПЗРК на одну позицію – від 0,3 до 0,75 секунди, залежно від позиції та оптики. Час ADS для сошок завжди становить 0,3 секунди.
  • Дещо збільшено кількість придушення, яку можуть видавати середні кулемети.
  • Стандартизовано час стабілізації зброї, щоб він був швидшим, ніж раніше, але тепер буде дуже повільним порівняно з іншими типами зброї.
  • Збільшено час, необхідний для автоматичного переведення зброї в «опущене» положення з 0,15 до 30 секунд.

Легкі кулемети (сімейство M249, RPD)‍

  • Покращена купчастість вогню на кулеметах сімейства M249 з 12 до 6.
  • Стандартизовано Hipfire для більшої керованості.
  • Стандартизована швидкість переміщення ПЗРК, швидкість спорядження та швидкість перезаряджання – від 40% до 50% від звичайної швидкості переміщення, залежно від оптики.
  • Стандартний час перезарядки САУ на одну позицію становить від 0,3 до 0,55 секунди залежно від позиції та оптичного прицілу. Час ADS на сошках завжди становить 0,3 секунди.
  • Стандартизовано час, необхідний для стабілізації зброї, щоб він був швидшим, ніж раніше, але повільнішим порівняно з іншими типами зброї.

Бойова гвинтівка / Снайперська гвинтівка / Гвинтівка з затвором (C14, FAL, G3, KNT-76, M110, M14, Мосіна, MPT-76, QBU-88, SV-98M, SVD)‍

  • Додано нові ефекти тремтіння камери, щоб зробити цю зброю більш потужною під час стрільби.
  • Видалено важку криву віддачі, яка була присутня на більшості бойових гвинтівок, і замінено її на стандартну криву віддачі.
  • Перероблені конфігурації відбою для гвинтівок G3, FAL, M110 та MPT-76, щоб зробити їх більш контрольованими.
  • Стандартизовано швидкість переміщення САУ, швидкість спорядження та швидкість перезаряджання на рівні 50%-60% від нормальної швидкості переміщення залежно від оптики.
  • Стандартизований час наведення САУ на одну позицію становить від 0,3 до 0,55 секунди, залежно від позиції та оптики. Час ADS на сошках завжди становить 0,3 секунди.
  • Час, необхідний для стабілізації зброї, було стандартизовано, щоб він був швидшим, ніж раніше. Тепер він буде швидшим, ніж у кулеметів, але повільнішим, ніж у гвинтівок.
  • Дещо зменшено шкоду на кривій шкоди G3, тепер, коли цією зброєю легше керувати, вона рідше вбиватиме з одного пострілу, але все одно завдаватиме великої шкоди, яка вимагатиме негайної перев’язки, щоб вижити.
  • Бойові гвинтівки з передньою рукояткою тепер дають невелику перевагу в контролі віддачі.

Автоматичні гвинтівки (M27 IAR, сімейство RPK, G3A3 з барабаном, QJB95-1)‍

  • Перероблена конфігурація відбою зброї сімейства RPK.
  • Стандартизована швидкість переміщення ПЗРК, швидкість спорядження та швидкість перезаряджання складає від 60% до 70% від нормальної швидкості переміщення залежно від оптики.
  • Стандартний час наведення ПЗРК на ціль становить від 0,3 до 0,45 секунди, залежно від позиції та оптики. Час ADS на сошках завжди становить 0,3 секунди.
  • Час, необхідний для стабілізації зброї, було стандартизовано, щоб він був швидшим, ніж раніше. Тепер він буде швидшим, ніж у кулеметів, але повільнішим, ніж у гвинтівок.

 

‍Гвинтівки (сімейство M4, сімейство AK, сімейство L85, сімейство EF88, сімейство SKS, сімейство QBZ95-1)‍

  • Перероблена конфігурація віддачі зброї сімейства АКМ.
  • Стандартизована швидкість переміщення ПЗРК, швидкість спорядження та швидкість перезаряджання від 60% до 70% від нормальної швидкості переміщення залежно від оптики.
  • Стандартний час перезарядки АПО на одну позицію становить від 0,3 до 0,45 секунди, залежно від довжини гвинтівки, позиції та оптики. Час ADS на сошках завжди становить 0,3 секунди.
  • Час, необхідний для стабілізації зброї, був стандартизований, щоб бути швидшим, ніж раніше. Тепер це буде найшвидший тип зброї для стабілізації, окрім пістолетів та пістолетів.
  • Змінено конфігурацію M4 Simon Offense, щоб вона краще стріляла в ближньому бою, але слабкіше на дальніх дистанціях, ніж інші гвинтівки.
  • Гвинтівки з ціликом тепер дають невелику перевагу в контролі віддачі.

Пістолети-кулемети (сімейство MP5, SAR-109T, PPSH, Vz61)‍

  • Стандартизовані конфігурації віддачі та коливань, що робить цю зброю дуже керованою.
  • Стандартизована швидкість переміщення ПТРК, швидкість спорядження та швидкість перезаряджання становить 90% від звичайної швидкості.
  • Стандартний час перезарядки ПТРК на одну позицію становить 0,2 секунди.
  • Час, необхідний для стабілізації зброї, був стандартизований, щоб бути швидшим, ніж раніше. Тепер це буде найшвидший тип зброї для стабілізації, окрім пістолетів.

Пістолети

  • Перероблено розгойдування, щоб зробити його більш контрольованим.
  • Стандартизовано швидкість пересування ADS, швидкість спорядження та швидкість перезаряджання до 100% від звичайної швидкості пересування.
  • Стандартизовано час роботи ADS на одну позицію до 0.2 секунди.
  • Стандартизовано час стабілізації зброї – тепер вона буде найшвидше стабілізуватися, ніж раніше.

Список друзів

Ми додали список друзів до головного меню загону. Це має полегшити приєднання до серверів ваших друзів. Це наша перша ітерація цієї функції, і ми сподіваємося, що в майбутньому вона переросте в щось більше!

  • Оновлені вертольоти WPMC Loach Helicopters для використання нових іконок мапи «Scout» та «Light CAS», які більш точно відображають їхні ролі.
  • Адміністратори тепер можуть перемикатися між різними режимами локального голосового чату:
    • Чути тільки своїх. Чути тільки друзів.
    • Чути всіх. Чути тільки друзів. (Новий режим за замовчуванням)
    • Чути всіх. Чути всіх.
    • Чути всіх. Чути тільки ворогам.

  • Виправлено проблему, коли вертоліт WPMC Loach Helicopter відскакував від солдатів, коли вони намагалися наблизитися до передньої, задньої та бокових частин машини.
  • Виправлено занадто сильний поштовх «Push» при аварійному евакуації вертольота WPMC Loach Helicopter.
  • Виправлена помилка, коли міні-кулемет M134 на вертольоті WPMC Loach CAS Helicopter залишався неушкодженим навіть після аварії.
  • Виправлено проблему зі звуковими ефектами удару міні-кулемета M139 на WPMC CPV M139.
  • Виправлено помилку в текстовому описі сімейства гвинтівок WPMC M16 Wormpool, коли зброя використовувала режим стрільби чергами по 3 постріли замість автоматичного.
  • Виправлено вирівнювання на гвинтівці WPMC M16 Wormpool з оптичним прицілом Meupold.
  • Додано коректні звуки стрільби для C6 CROW для автомобіля CAF TAPV.
  • Виправлено проблему з гвинтівками USMC/WPMC M27 IAR ABD HK416, які не дозволяли мати +1 патрон у патроннику.
  • Виправлено візуальну помилку з БТРом USMC AAVP-7A1.
  • Виправлено проблему з IMF UB32 Emplacement, коли замість власної унікальної іконки міномета використовувалася іконка мапи міномета.
  • Виправлено гвинтівку WPMC AK-101 PushCo Rifle, коли середній палець правої руки гравця зачіпав за спусковий гачок.
  • Виправлено проблему, через яку в наборах WPMC «Екіпаж» та «Пілот» було більше магазинів для MP5A3, ніж мало бути.
  • Виправлено помилку, що гвинтівка WPMC AK101 PushCo Rifle тепер використовує набій калібру 5.56 мм (раніше використовувався набій калібру 5.45 мм).
  • Внесено певні корективи до звуку двигуна автомобіля, що звучить ззовні. Гучність тепер зменшується швидше на виїзді, але все ще залишається такою ж чутною, як і раніше.
  • Збільшено радіус ослаблення звуку радіостанції FOB до 50 метрів.
  • Виправлено потенційно непослідовні пошкодження броні в рідкісних випадках.
  • Виправлено можливість бронетанкової бойової групи VDV будувати ПТРК під час оборони.
  • Виправлено, що моторизована бойова група RGF може будувати ПТРК під час оборони.
  • Виправлено BAF L85A2 Classic + SUSAT для використання правильної назви в HUD та меню вибору ролі комплекту.

Оновлення мапи

Основні

  • Виправлено розташування деяких фракційних транспортних засобів на картах «Посів» та «Сутичка».

Anvil

  • Skirmish v1 – Виправлено помилку, коли під час голосування WPMC не був доступним.

Mutaha

  • RAAS v2 – Виправлено проблему, коли середній вертолітний майданчик Команди Два знищував гелікоптери одразу після нересту.
  • Вторгнення v1 – Виправлено помилку, коли квадроцикли не з’являлися на базі нападників.

Pacific Proving Grounds

  • AAS v1 – Виправлено кровотечу милосердя, яка миттєво закінчувала раунд після останньої взятої точки захоплення.

Sanxian Islands

  • Invasion v1 – Виправлено проблему, коли гелікоптер USMC вилітав убік.

Локалізація

  • Повернуто локалізацію назв точок захоплення на англійську мову, щоб забезпечити узгодженість для гравців з різних регіонів, які грають на одному сервері.
  • Щоб полегшити спілкування між гравцями, ми повернули назви шарів на англійську мову.
  • Щоб полегшити спілкування між гравцями, ми повернули назви ігрових режимів на англійську мову на всіх мовах (окрім китайської).

Відомі проблеми

Наразі нам не відомо про жодні нові відомі проблеми, пов’язані з цим оновленням. Якщо вам трапиться щось, про що ви хотіли б повідомити, будь ласка, використовуйте розділ «Розбіжності у спільноті», і ми відповідним чином оновимо цю тему.

На цьому ми завершуємо наш огляд випуску 8.2 Squad Release Notes! Залишайтеся з нами на форумах Steam, щоб дізнаватися про всі наші майбутні повідомлення!

 

Перекладено з джерела: https://www.joinsquad.com/updates/squad—v8-2-release-notes

Мітки