Патчноут SQUAD 8.0
Патчноут SQUAD 8.0
Привіт, гравці!
Сьогодні ми випускаємо інформацію про виправлення для Squad 8.0 РАННЬО. Оновлення буде випущено 12 червня, 11 ранку за тихоокеанським часом (7 вечора за київським часом). У нас сьогодні довгий список справ, тож будьте з нами до кінця!
У цьому оновленні з’явилися нові юніти для фракцій RGF, USA та TLF, а також оновлена система протитанкових керованих ракет. Ми також покращили екрани завантаження та випустили новий набір скінів для зброї.
Нове для США
- 37-й бронетанковий полк, 3-я бронетанкова дивізія (бронетанкова)
Приєднавшись до фракції США як бронетанковий підрозділ, 37-й полк буде використовувати основні бойові танки M1A2, які підтримуються БТРами M113A3, як транспортні засоби тилу і бронетранспортери для піхоти. Вони також отримають нові БМП M7A3 BFIST, варіант БМП M2A3 без ПТРК TOW. - 1-й кавалерійський полк (механізований)
1-й кавалерійський полк буде використовувати БМП M2A3 за підтримки БТР M113A3 в якості транспортних засобів логістики та бронетранспортерів (в тому числі варіант Mk19). Вони також отримають наші нові мобільні міномети M1064A3, які використовують важкий 120-мм міномет, але ціною відсутності розгорнутих мінометів на їхніх ПОБ. - 497-й батальйон бойового забезпечення (підтримки)
497-й батальйон увійде до складу американського угруповання як підрозділ підтримки. Він отримає три вантажівки матеріально-технічного забезпечення M939, які підтримуються бронетранспортерами M1151, БТРами M113A3 та мобільними мінометами M1064A3. Вони можуть розгортати додаткову ПТРК та ПТРК, як і інші звичайні підрозділи підтримки фракцій. - Mk19 AGL: Автоматичний гранатомет Mk19 (AGL) може бути розгорнутий на ПТРК ADF, BAF, CAF, TLF, США та USMC і встановлений на них в десантно-штурмових та/або легких піхотних підрозділах. Примітка: Mk19 наразі є замінником німецького автоматичного гранатомету GMG, який має використовуватися фракціями BAF та CAF. У майбутньому ми плануємо додати більше типів АГС для інших фракцій.
Нове для TLF
- Бойова група Командування логістики Сухопутних військ (підтримка)
Приєднавшись до Сухопутних військ Туреччини в якості підрозділу підтримки, вони будуть використовувати три вантажівки BMC Logi, які підтримуються бронетранспортерами Cobra II і БТР ACV-15, а також отримають нові мобільні міномети M113A3 M120. - Гелікоптер UH60: Ми переобладнали наш гелікоптер UH60 для використання з TLF. Ця машина буде використовувати дверні гармати PKT, які є на озброєнні десантно-штурмових підрозділів та підрозділів підтримки TLF.
- Ми також оновили форму для існуючих підрозділів TLF, щоб зробити її більш автентичною. Завітайте та перевірте!
Нове в RGF
- 205-а окрема мотострілецька бригада (механізована)
205-та мотострілецька бригада поповнить механізоване угруповання російських сухопутних військ. На озброєнні бригади будуть нові бойові машини піхоти БМП-3 та БМП-2М, а також бронетранспортери МТЛБ в якості машин тилового забезпечення та бронетранспортерів. - БМП-2М: сучасна модифікація БМП-2, зокрема, з додатковими системами озброєння – автоматичним гранатометом та чотириствольною ПТРК «Корнет», що замінює ПТРК «Конкурс» на БМП-2. Ця машина надійде на озброєння механізованого підрозділу РГВ.
- БМП-3М: сучасна модернізація серії БМП зі 100-мм гарматою, 30-мм автоматичною гарматою, коаксіальним кулеметом та протитанковими керованими ракетами «Бастіон». Ця машина буде доступна для механізованих та десантно-штурмових підрозділів РГК.
- Танк Т-90А: Основний бойовий танк третього покоління, який прийде на зміну Т-72. Він буде використовувати озброєння, подібне до вже наявного в грі Т-72Б3, але матиме модернізовану лобову та бокову броню корпусу та лобову броню башти. В майбутньому ми плануємо ще більше відрізнити цю машину від Т-72Б3. Ця машина буде доступна для бронетанкових, загальновійськових, моторизованих та легких піхотних підрозділів РГК.
- БМП-1АМ: Це модернізований варіант БМП-1, який використовує ту ж саму 30-мм автоматичну гармату, що і БТР-82А. Вона замінить БМП-2 у бронетанковому підрозділі РГВ та з’явиться у механізованому підрозділі.
Нове для INS та IMF
- Додано технічну вантажівку з ПТРК «Корнет» до легкої піхоти та моторизованих підрозділів фракцій МВФ та ІНС.
Нове для VDV
- Додано осколкову гранату RGO Impact Frag Grenade як стандартну осколкову гранату для фракції VDV.
Нове для CAF
- Оновлений TAPV CAF з автентичним озброєнням, 40-мм автоматичним гранатометом (C16) та комбінованою баштою з 7,62 кулеметом (C6). Відтепер це буде єдиний варіант TAPV. Примітка: Mk19 – це замінник німецького автоматичного гранатомета GMG, який має бути використаний для C16.
Капітальний ремонт протитанкової керованої ракети
- Ми переробили наші існуючі протитанкові керовані ракети (ПТРК), щоб розширити їхні можливості, ввести різні нюанси та оновити їхні візуальні ефекти. ПТРК тепер мають різні сильні та слабкі сторони залежно від методу їхнього наведення. Наприклад, ПТРК з проводовим наведенням (такі як TOW) легше вражають рухомі цілі, але вони менш точні на великій відстані порівняно з ПТРК з променевим наведенням (наприклад, Kornet).
ПТРК з дротяним наведенням
- (TOW, Konkurs, HJ-73C, AT-3 Малютка, HJ-8, F2 MILAN)
- Сильні сторони: легше вражати рухомі цілі без втрати наведення.
- Слабкі сторони: Рельєф місцевості та перешкоди можуть засмічувати дріт, і вони мають меншу дальність і точність, ніж Beam Riders. Вони не можуть вести вогонь на ходу.
ПТРК з променевою стрільбою
- (Корнет, Бастіон, Рефлекс)
- Сильні сторони: більша точність на великій відстані, можна стріляти на ходу, більш стійка система наведення.
- Слабкі сторони: Важко вражати швидкорухомі цілі на середніх/довгих дистанціях, вразливий до ІЧ-димових засобів протидії.
Засоби протидії інфрачервоним димарям
- Димові розрядники, що встановлюються на транспортних засобах, тепер чітко представлені з їхніми інфрачервоними властивостями протидії. Їхній дим заплутує системи наведення ПТРК, спричиняючи втрату наведення, що, швидше за все, призведе до того, що ракета не влучить у ціль. Відстань, на якій вибухають димові шашки, також збільшено з 25 до 50 метрів.
Нові екрани завантаження
- Ми додали нові завантажувальні екрани, які містять підказки щодо ігрового процесу.
- Додано екран попередження про захоплення як частину процесу запуску.
- Зроблено кілька покращень якості життя для покращення часу відновлення транспортних засобів. Мета – зменшити розчарування при скиданні транспортних засобів, оскільки поточна реалізація управління транспортними засобами та фізична система можуть призвести до дикої поведінки транспортних засобів.
- Зменшено базовий час відновлення телепорту до 20 секунд з 30.
- Зменшено час, що додається на поворот транспортного засобу з відновленням на 90%, тепер поворот на 180 градусів додає лише 4 секунди до базового часу відновлення, порівняно з 40 секундами.
- Збільшено часовий проміжок для послідовних спроб відновлення для отримання бонусу швидкості до 30 секунд з 15.
- Збільшено бонус швидкості для послідовних спроб відновлення на 44%. З новим базовим часом відновлення, послідовна спроба відновити транспортний засіб тепер займає 3 секунди, в порівнянні з 8 секундами.
- Вилучено вертольоти з усіх звичайних бронетанкових підрозділів, окрім ВДВ, який і надалі матиме вертоліт, але з 30-хвилинною затримкою на відтворення. Це зроблено для того, щоб забезпечити більш значущий компроміс при виборі звичайних бронетанкових підрозділів, що буде пов’язано з відсутністю аеромобільної логістики протягом усього раунду.
- Покращення характеристик стрільби з буллпап гвинтівок (EF88, L85A2, QBZ95-1). Мета – зробити зброю типу буллпап зручнішою та ефективнішою в бою.
- Функція «Очищення прицілу» тепер скасовується при утриманні режиму «Впевнена ціль», навіть якщо коливання занадто сильне, щоб бачити в приціл.
- Додано нове налаштування доступності в налаштуваннях «ГРА» – «ВИМКНУТИ РОЗМИТТЯ МОДЕЛІ ЗБРОЇ». Цей параметр запобігає розмиттю моделі зброї, коли ви не цілитеся в приціл, що допомагає запобігти перенапруженню очей.
- Встановіть для всієї зброї, що використовує збільшувальну оптику C79A2 (CAF C7A2/C8A3/C9A2), значення за замовчуванням на 100м нуль з 200м. Хоча 200 м – це автентична дальність для оптики C79A2, оскільки різниця між 100 м та 200 м в реальному житті є більш незначною, наявність додаткової гравітації на наших снарядах робить це проблемою для гравців, які можуть часто стріляти занадто високо, коли ціляться в цілі на 100 м.
- Зменшено віддачу TLF SOR-109T SMG. Це зроблено для того, щоб зробити цю зброю зручнішою та ефективнішою для стрільби на коротких дистанціях.
- Дещо збільшено час стабілізації зброї після розгортання сошок.
- Об’єднано броньовану/неброньовану техніку INS та IMF і «Урал» у «Технічний HMG», «Технічний SPG», «Технічний Logi», «Технічний транспорт», «Урал Logi» та «Урал Транспорт». Різні варіанти будуть створюватися випадковим чином.
- Об’єднано ПТРК PMV Mag58 та PMV Mag58 x3 в «PMV». Різні варіанти з’являться випадковим чином.
- Об’єднано броньовані та неброньовані варіанти USMC M1151 в «M1151 M2», «M1151 M240» та «M1151 Mk19». Неброньовані та броньовані варіанти кожного з них з’являтимуться випадковим чином.
- Зменшено яскравість синього кольору на уніформі персонажів PLANMC.
- Відрегульовано максимальну кількість певних укріплень, що розгортаються, з високим лімітом або без ліміту для звичайних фракцій. Це зроблено для того, щоб зменшити оборонний потенціал звичайних підрозділів, які не мають підтримки.
- Звичайні підрозділи підтримки можуть мати максимум шість бункерів і чотири спостережні вежі на кожну ПОБ.
- Всі інші звичайні підрозділи можуть мати максимум чотири бункери та дві спостережні вежі на ПОБ.
- Збільшено загальну доступність ролі важких протитанкових засобів з 2 до 4 для легких піхотних і штурмових підрозділів звичайних фракцій.
- Обмеження на кількість ролей HAT в одному загоні не змінилися. Мета полягає в тому, щоб компенсувати нестачу важкої техніки в цих підрозділах, забезпечивши більшу доступність ролей протитанкової піхоти. Примітка: Разом з цією зміною, десантно-штурмовий підрозділ TLF тепер може отримати доступ до ролі HAT, використовуючи M2 Carl Gustav.
- Додано налаштування голосування для власників серверів, яке дозволяє їм показувати унікальну карту тільки один раз в опціях голосування (наприклад, якщо ця опція включена на Fallujah AAS v1 і Fallujah Invasion v1, вони не будуть одночасно відображатися в опціях голосування).
- Додано налаштування голосування для власників серверів, які обмежують кількість варіантів для кожного ігрового режиму, які можуть бути показані в опціях голосування (наприклад, можна показати лише 1 шар Invasion, 1 шар AAS, але до 4 шарів RAAS).
- Додано налаштування голосування для власників серверів, що дозволяє голосувати лише за мапу, а не за фракції чи юніти. Юніти будуть вибиратися випадковим чином з усіх доступних юнітів на цьому шарі і враховуватимуть налаштування пропуску фракцій та юнітів, а також налаштування симетричного збігу.
- Додано команду адміністратора для ввімкнення та вимкнення голосування.
- Додано індикатор на екрані попереднього перегляду юнітів, який інформує гравців, коли такі ігрові елементи, як командирські здібності, човни або гелікоптери, недоступні на обраній мапі.
- Виправлено текст на екрані голосування для більшої зрозумілості.
- Додано музику для голосування за фракції та SFX на екран результатів.
- Комбінації клавіш для обертання розгортання в режимі розміщення за замовчуванням тепер Q і E (раніше – стрілка вліво і стрілка вправо).
- Масштабування Intel XeSS тепер підтримується і з’являється як опція в меню налаштувань графіки
- Оновлені налаштування плагіна DLSS.
- Додано особливі характеристики фракцій INS та IMF до їхніх описів на екрані інформації про юнітів.
- Зменшено кількість Т72Б3 для VDV Armored з 2 до 1. Метою цього є зменшення загальної вогневої потужності підрозділу VDV Armored, який раніше мав два танки Т-72Б3 на додаток до двох винищувачів танків «Спрут-СДМ1».
- Зменшено кількість БМП LAV-25 у бронетанковому підрозділі ВДВ з 2 до 1. Мета цього кроку – зменшити загальну мобільну вогневу міць бронетанкового підрозділу ВДВ, який раніше мав два танки LAV-25 на додачу до двох танків M1A1.
Виправлення загальних помилок
- Виправлено помилку в браузері серверів, яка відображала всі сервери, навіть коли використовувався фільтр мови, стилю гри, досвіду або обертання мапи.
- Виправлено помилку в браузері серверів, яка могла призвести до зависання гри на 2 секунди під час оновлення списку серверів.
- Виправлено збій у клієнті, який міг статися після відтворення стартового відео.
- Виправлено помилку, через яку гравець міг проголосувати двічі під час голосування.
- Виправлено помилку, через яку гравці могли застрягти у потоці голосування, якщо неправильно налаштовані шари мапи.
- Виправлено збій клієнта, пов’язаний з використанням мінометів.
- Зменшено об’єм гармати БМП2 RGF від третьої особи.
- Виправлено помилку, яка призводила до дивної поведінки гелікоптерів після перезавантаження за допомогою команди телепортації.
- Моди тепер повинні коректно показувати деталі в браузері сервера.
- Виправлено помилку, яка дозволяла гравцям скорочувати анімацію перезаряджання ВДВ АК-12.
- Виправлено помилку, через яку інтерфейс VOIP міг зламатися, якщо гравець втрачав з’єднання з сервером під час розмови.
- Виправлено обнулення автогармати PLA DTC041A-30.
- Роль CAF HAT тепер має правильні боєприпаси.
- Виправлена помилка, яка переривала передачу VOIP, якщо гравець натискав на карту після смерті.
- Додані відсутні ефекти влучання в боковий корпус БТР AAVP USMC, які були відсутні в RPG.
- Виправлено помилку, яка могла переривати ADS, якщо гравець натискав пробіл під час переходу з присідання в стійку або в положенні лежачи.
- Виправлено візуальну проблему з рюкзаками BAF.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що зворотний вибух встановленої та встановленої на машині протитанкової зброї нівелювався.
- Виправлено візуальну проблему з бронежилетом солдата НВАК.
- Виправлено помилку в навчанні, через яку персонажі могли застрягти в «Т-позі».
- Виправлено помилку, яка дозволяла фракції TLF мати в загоні 2 ролі AR MG3 Irons замість запланованої 1.
- Виправлено помилку, яка не дозволяла масштабувати розміщення IMF M2 HMG (зі щитом) під час ADS.
- Виправлено спосіб нумерації POI вторгнення на інтерактивному екрані деталізації шарової карти так, щоб він мав більше сенсу.
- Виправлено візуальну помилку, пов’язану з електронним гальмуванням квадроцикла у воді.
- Виправлено помилку у користувацькому браузері, яка могла призводити до появи порожніх рядків серед результатів фільтрації.
- Виправлено помилку, яка іноді призводила до надмірного оновлення екрана вибору команди.
- Виправлено непослідовне обертання для C6A1 FLEX MG на колісному БТР CAF LAV III.
- Додана відсутня іконка десантно-штурмового підрозділу на екран голосування.
- Виправлено помилку, яка могла перешкоджати команді голосувати, натомість показуючи результати голосування іншої команди.
- Виправлено помилку, коли використання команди AdminRestartMatch під час фази голосування могло спричинити проблеми з фазою голосування наступного раунду.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що ноги гравця змінювали місце розташування після виходу з місця.
- Виправлено проблему зіткнення, яка дозволяла квадроциклу USA/USMC проїжджати крізь інші транспортні засоби.
- Виправлено візуальну помилку з БТРом USMC AAVP7A1.
- Виправлено візуальну помилку з американським підствольним гранатометом M4 M203.
- Виправлено помилку, коли іконка мапи M1151 використовувала зображення джипа з відкритим верхом замість джипа AT.
- Виправлено незначну візуальну проблему з рукавичками солдата TLF.
- Виправлено помилку анімації KNT-76, через яку солдати з ним могли виглядати дивно для інших гравців.
- Виправлено помилку, через яку ремонтний набір екіпажу спричиняв обриви під час виконання жесту «Приєднайся до мене».
- Виправлено ваду, через яку NLAW призводив до дивного вигляду жесту Overwatch.
- Виправлено баг зі спалахом дула VFX на БМП БМД-4М та БТР ZBD04A НВАК.
- Виправлена помилка, через яку конус зору гравця не з’являвся на міні-мапі під час укомплектування башти на гусеничній БМП BAF FV107.
Оновлення мапи та виправлення помилок
Загальні
- Стандартизовано всі шари RAAS великих мап до 7 схем розташування прапорів. Менші мапи (Хора, Дурна Дорога, Кокан, Местія, Сумарі та Логар) все ще мають 5 або 6 шарів прапорів. Це зроблено для того, щоб стандартизувати досвід гри в RAAS на більших мапах і дати нам змогу отримати більш точну аналітику по раундах ігрового процесу RAAS, щоб інформувати про майбутні ітерації. Ітерації з існуючими ігровими шарами та новими шарами продовжаться в майбутніх оновленнях.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що при захопленні цілі на шарі «Вторгнення» відтворювалися неправильні голосові лінії.
Al Basrah
- Invasion v1 – Виправлена помилка, яка знімала початкову 10-хвилинну затримку у BAF Combined Arms FV510s.
- Invasion v1 – Виправлена помилка, яка призводила до того, що загальновійськовий підрозділ BAF мав більше FV510, ніж потрібно. Тепер у підрозділу є один FV510 та один FV510 UA.
- Invasion v2 – Виправлено помилку, яка частково призводила до того, що станція ремонту човнів плавала.
AAS v1 – Виправлено помилку, через яку вантажівка BAF іноді переверталася.
Fallujah
- TC v1 – Виправлено спавнер MBT для обох команд.
- TC v1 – Виправлено помилку з ящиком боєприпасів команди 1 на головній базі.
Gorodok
- Знищення v1 – Виправлено проблему, яка не дозволяла команді 1 відтворювати MBT.
Harju
- AAS v1 – Виправлено помилку, яка дозволяла гравцям ховатися всередині певної скелі
- Invasion v2 + RAAS v1 – Ремонтна станція тепер доступна для човнів на головній базі.
- Invasion v1 – Виправлено помилку, через яку мотоцикли IMF Minsk не відтворювалися на головній базі.
Manicouagan
- Додано новий шар вторгнення, Вторгнення v2.
Kamdesh Highlands
- AAS v1, RAAS v1 – на головних базах тепер можна використовувати вертолітні майданчики.
- Повстання v1 – тепер можна використовувати вертолітний майданчик на базі команди 1.
Kohat Toi
- Додано два нових шари, RAAS v2 та Вторгнення v2.
Sanxian Islands
- AAS v2 – Виправлено помилку, через яку ящик з боєприпасами з’являвся на вершині вертолітного майданчика
Weapon Skins
Clash Pack ($4.99 USD)
Цей новий набір містить три скіни зброї для фракцій VDV та USMC.
Розглянемо докладніше кожну зброю з цього набору:
Кропива
– Гвинтівка VDV AK-12 (для використання в лісових біомах):
Mirage
– Гвинтівка USMC M16A4 (для використання в пустельних біомах):
Horizon
– Снайперська гвинтівка VDV SV-98M (для використання на пустельних біомах):
Оновлення Mod SDK
- Оновлено SDK мода до версії 8.0.
- Оновлено версію модів до v8.0. Це означає, що всі модифікації потрібно буде переробити за допомогою SDK v7.2, щоб вони були сумісні з оновленою версією гри.
- Виправлено проблему, яка могла перешкоджати завантаженню модів до майстерні Steam
- Додано новий валідатор ModdedAssetValidator. Цей валідатор перевірятиме будь-які ресурси у теці мода, перевіряючи, чи не посилаються вони на ванільні ресурси, які входять до ModSDK, але не входять до складу гри. Валідатор перевіряв ці ресурси і раніше, але під час створення гри. Тепер модери дізнаватимуться набагато раніше, коли вони посилаються на невідвантажені ресурси. Цей валідатор також вводить покриття для посилань на підрівні та ресурси плагінів, які раніше не перевірялися.
- Для того, щоб мод було створено, всі його ресурси тепер повинні пройти перевірку ресурсів (видавати нульові помилки перевірки).
- Виправлено помилки валідації для ресурсів фракцій та шарів, які не було включено до налаштувань шматка.
- Виправлено помилки перевірки, що виникали для ресурсів, які посилаються на такі плагіни, як Black Coast та Harju.
- Виправлено помилки перевірки, що виникали для всіх ресурсів даних SQRestriction_Count.
- Додано інструмент створення фракцій та шарів, який виконує налаштування для вас під час створення нового мода для Squad!
Відомі проблеми
- Ми знаємо про проблему, коли частота кадрів може впливати на поводження зі зброєю. Наша команда наполегливо працює над її вирішенням, і ми повідомимо спільноту, коли будемо ближче до вирішення проблеми.
- Іноді можуть виникати проблеми з перспективою камери при виході з машини або перезаряджанні зброї на деяких машинах.
БМП-1 – Направляючий дріт 9М14П «Малютка» може вискакувати з машини та нестабільно рухатися після пострілу. - Нові реактивні протитанкові гранати РГО можуть вибухати, коли гравець падає, тримаючи в руках гранату.
На цьому ми завершуємо наш огляд випуску 8.0 Squad Release Notes! Слідкуйте за нашими новинами на форумах у Steam!
Перекладено з джерела: https://www.joinsquad.com/updates/squad-8-0-release-notes