Ключові зміни 9.0 SQUAD
Ключові зміни 9.0 SQUAD
-
UE5.5: Nanite, нова фізика Chaos, Metasounds, кращі інструменти контент-павпайпу, виправлення фреймпейсингу.
-
Al Basrah Remake: повний редизайн, більша щільність міста та оновлений аеропорт, багато шарів (AAS/RAAS/Invasion/Seed/Skirmish).
-
Commendations: гравці відзначають одне одного в кінці раунду; ранги за ролями та спец-відзнаки (Leadership/Teacher/Teamwork).
-
Фракції: IMF ребаланс ролей + T-72A, VSS, портативний дрон; MEA → GFI (Іран); нова CRF; Pathfinders у BAF/CAF/USA; великі доповнення до PLA/PLANMC/VDV/RGF/TLF/USMC/ADF.
-
Геймплей: м’якший рекоїл, перероблена приглушеність, стандартизація sway/offset, баф ММГ-приглушеності.
-
Техніка: перехід на Chaos — реальніші швидкості/прискорення, краща прохідність гусениць; колісні швидші на дорогах, повільніші оффроуд.
-
Skirmish: тепер міні-Conquest (50v50, 20–30 хв), 1 «якір» + 5 точок у довільному порядку, тікет-блід.
-
Боти: водять техніку, займають турелі, краще шукають укриття та реагують на звук/дим.
-
Косметика: Insurgent Pack, Second Tour Pack, безкоштовний емот Downtime, розширення доступності скінів.
-
Мапи: глобальний ребаланс освітлення/фоліажу, безліч фіксів; Belaya — тимчасово прибрана.
-
Сервери/SDK: нові акроніми MEI/GFI, VoteConfig твіки, Mod SDK v9.0, обов’язковий рекукінг модів.
Оновлення рушія: UE5.5
-
Nanite, Metasounds, Chaos Physics → стабільність кадру, вища деталізація, краща аудіосцена.
-
Нові тулзи прискорюють виробництво контенту (мапи, матеріали, фоліаж).
-
Перехід виправив частину «спадщини» UE4 (наприклад, frame pacing).
Al Basrah Remake
-
Повний ремейк у UE5: розширена зона, щільніше місто, перероблений аеропорт.
-
Шари: AAS v1–v2, RAAS v1–v2, Invasion v1–v3, Seed v1–v2, Skirmish v1–v3.
-
Базове освітлення на Global Illumination — фундамент для майбутньої погоди/освітлення.
Commendations: нова система відзнак
-
До 2 відзнак за раунд (після 10 і 25 хв). Видаються на екрані підсумків.
-
Окремі ранги за ролями + спец-відзнаки (Leadership, Teacher, Teamwork).
-
Відзнаки не переносяться між раундами; є Career-екран прогресу.
Фракції, ролі, нова техніка та зброя
-
IMF: велика перебудова ролей; новий MBT T-72A; VSS «Вінторез»; розвідувальний дрон.
-
MEA → GFI (Іран): ребрендинг, UH-1H замість Mi-17 (пізніше Mi-8 у іншій фракції), оновлені текстури/ролі.
-
CRF (Канада, майнори; Goose Bay, Manicouagan): цивільна/захоплена зброя, дешеві ралі (до 3), скаут із портативним дроном.
-
Pathfinders у BAF/CAF/USA; широкі доповнення для PLA/PLANMC/VDV/RGF/TLF/USMC/ADF (нові ролі, оптика, баланс гранат/ПТРК тощо).
Геймплей і стрільба
-
Менший «aim punch», вирівняні ліміти recoil/sway, плавніші криві рекоїлу.
-
Баф приглушеності від MMG (PK, M240, MG3, Maximi, QJY-88).
-
Поліпшені характеристики AS VAL/VSS, SKS, EF88, M240.
-
Scopes (PiP) рендеряться напряму в екран → чіткіше зображення.
-
Менше тікетів за захоплення ворожої точки: 50 (замість 60).
Фізика техніки: Chaos
-
Реалістичніші макс. швидкості/прискорення/передатні; приклад: M2A3 ≈65 км/год, M1A2 ≈70 км/год.
-
Краще зчеплення гусениць на перешкодах; колісні швидші на дорогах.
-
Низка баланс-змін (затримки спавнів, зменшення IFV у Combined Arms тощо).
Режим Skirmish 2.0
-
50v50, 20–30 хв, 1 «якір» + 5 точок у будь-якому порядку; bleed за більшість точок.
-
Захоплення «якоря» можливе, якщо ворог тримає всі 5; тригерить mercy bleed.
-
Піхотний фокус; критична роль ралі-поінтів.
Боти SquidBots
-
Керують технікою, займають турелі, планують обхід динамічних об’єктів; краще укриття/перезарядка/перемикання зброї; не бачать крізь дим/густу рослинність.
Косметика та емоції
-
Insurgent Pack, Second Tour Pack;
-
Безкоштовний емот “Downtime”;
-
Розширена доступність скінів (IMF/CRF/USMC/WPMC тощо).
Системні зміни та баланс
-
Більше магазинів до пістолетів (2 → 4); фікси ADS/Point-Shooting; Drone 1-shot kill.
-
Стандартизація «відчуття ваги» зброї, індикатор розкиду в техніці/турелях.
-
Масивний список багфіксів моделей/анімів/аудіо.
Мапи: апдейти та фікси
-
Глобальна Lighting-overhaul, фоліаж, матеріали;
-
Багато точкових фіксів (Fallujah, Gorodok, Sumari, Chora, Harju та ін.);
-
Belaya — тимчасово прибрана через технічні проблеми UE5.
Серверні налаштування
-
INS → MEI, MEA → GFI у командах сервера;
-
Мінімальний час до голосування: 30 с;
-
FactionSkipRounds/FactionSetupSkipRounds: 1 → 3 (більше різноманіття контенту).
Mod SDK 9.0
-
SDK v9.0, версія модів v9.0 — потрібен рекукінг;
-
Валідація DataTables для VehicleRuleElement, фікси тулінгу.
Відомі проблеми
-
Окремі візуальні/іконки/локалізація/спавни техніки/оптика; тимчасові текстурні/ретикли; дрібні збої у Skirmish-виборі та ін.
FAQ
Що головне в 9.0?
Перехід на UE5.5, ремейк Al Basrah, Commendations, Chaos-фізика техніки, оновлення фракцій/ролей, покращення стрільби.
Чи стали мапи виглядати краще?
Так. Нове Global Illumination, оновлені матеріали та фоліаж, оптимізації.
Як працюють Commendations?
Заробляєш до 2 відзнак за раунд і віддаєш їх іншим на екрані підсумків. Ранги зростають по ролях або за спец-категоріями.
Що з технікою після Chaos?
Реалістичніші швидкості/прискорення, краща прохідність гусениць; баланс між колісними/гусеничними на різних покриттях.
Чим новий Skirmish відрізняється?
Міні-Conquest: 1 «якір», 5 відкритих точок, тікет-блід за більшість, швидкі й інтенсивні матчі.