Приєднуйтесь до нашого Discord-сервера, щоб отримати більше інформації.

Ключові зміни 9.0 SQUAD

2 хв на читання
64 переглядів
02.09.2025

Ключові зміни 9.0 SQUAD

  • UE5.5: Nanite, нова фізика Chaos, Metasounds, кращі інструменти контент-павпайпу, виправлення фреймпейсингу.

  • Al Basrah Remake: повний редизайн, більша щільність міста та оновлений аеропорт, багато шарів (AAS/RAAS/Invasion/Seed/Skirmish).

  • Commendations: гравці відзначають одне одного в кінці раунду; ранги за ролями та спец-відзнаки (Leadership/Teacher/Teamwork).

  • Фракції: IMF ребаланс ролей + T-72A, VSS, портативний дрон; MEA → GFI (Іран); нова CRF; Pathfinders у BAF/CAF/USA; великі доповнення до PLA/PLANMC/VDV/RGF/TLF/USMC/ADF.

  • Геймплей: м’якший рекоїл, перероблена приглушеність, стандартизація sway/offset, баф ММГ-приглушеності.

  • Техніка: перехід на Chaos — реальніші швидкості/прискорення, краща прохідність гусениць; колісні швидші на дорогах, повільніші оффроуд.

  • Skirmish: тепер міні-Conquest (50v50, 20–30 хв), 1 «якір» + 5 точок у довільному порядку, тікет-блід.

  • Боти: водять техніку, займають турелі, краще шукають укриття та реагують на звук/дим.

  • Косметика: Insurgent Pack, Second Tour Pack, безкоштовний емот Downtime, розширення доступності скінів.

  • Мапи: глобальний ребаланс освітлення/фоліажу, безліч фіксів; Belaya — тимчасово прибрана.

  • Сервери/SDK: нові акроніми MEI/GFI, VoteConfig твіки, Mod SDK v9.0, обов’язковий рекукінг модів.


Оновлення рушія: UE5.5

  • Nanite, Metasounds, Chaos Physics → стабільність кадру, вища деталізація, краща аудіосцена.

  • Нові тулзи прискорюють виробництво контенту (мапи, матеріали, фоліаж).

  • Перехід виправив частину «спадщини» UE4 (наприклад, frame pacing).

Al Basrah Remake

  • Повний ремейк у UE5: розширена зона, щільніше місто, перероблений аеропорт.

  • Шари: AAS v1–v2, RAAS v1–v2, Invasion v1–v3, Seed v1–v2, Skirmish v1–v3.

  • Базове освітлення на Global Illumination — фундамент для майбутньої погоди/освітлення.

Commendations: нова система відзнак

  • До 2 відзнак за раунд (після 10 і 25 хв). Видаються на екрані підсумків.

  • Окремі ранги за ролями + спец-відзнаки (Leadership, Teacher, Teamwork).

  • Відзнаки не переносяться між раундами; є Career-екран прогресу.

Фракції, ролі, нова техніка та зброя

  • IMF: велика перебудова ролей; новий MBT T-72A; VSS «Вінторез»; розвідувальний дрон.

  • MEA → GFI (Іран): ребрендинг, UH-1H замість Mi-17 (пізніше Mi-8 у іншій фракції), оновлені текстури/ролі.

  • CRF (Канада, майнори; Goose Bay, Manicouagan): цивільна/захоплена зброя, дешеві ралі (до 3), скаут із портативним дроном.

  • Pathfinders у BAF/CAF/USA; широкі доповнення для PLA/PLANMC/VDV/RGF/TLF/USMC/ADF (нові ролі, оптика, баланс гранат/ПТРК тощо).

Геймплей і стрільба

  • Менший «aim punch», вирівняні ліміти recoil/sway, плавніші криві рекоїлу.

  • Баф приглушеності від MMG (PK, M240, MG3, Maximi, QJY-88).

  • Поліпшені характеристики AS VAL/VSS, SKS, EF88, M240.

  • Scopes (PiP) рендеряться напряму в екран → чіткіше зображення.

  • Менше тікетів за захоплення ворожої точки: 50 (замість 60).

Фізика техніки: Chaos

  • Реалістичніші макс. швидкості/прискорення/передатні; приклад: M2A3 ≈65 км/год, M1A2 ≈70 км/год.

  • Краще зчеплення гусениць на перешкодах; колісні швидші на дорогах.

  • Низка баланс-змін (затримки спавнів, зменшення IFV у Combined Arms тощо).

Режим Skirmish 2.0

  • 50v50, 20–30 хв, 1 «якір» + 5 точок у будь-якому порядку; bleed за більшість точок.

  • Захоплення «якоря» можливе, якщо ворог тримає всі 5; тригерить mercy bleed.

  • Піхотний фокус; критична роль ралі-поінтів.

Боти SquidBots

  • Керують технікою, займають турелі, планують обхід динамічних об’єктів; краще укриття/перезарядка/перемикання зброї; не бачать крізь дим/густу рослинність.

Косметика та емоції

  • Insurgent Pack, Second Tour Pack;

  • Безкоштовний емот “Downtime”;

  • Розширена доступність скінів (IMF/CRF/USMC/WPMC тощо).

Системні зміни та баланс

  • Більше магазинів до пістолетів (2 → 4); фікси ADS/Point-Shooting; Drone 1-shot kill.

  • Стандартизація «відчуття ваги» зброї, індикатор розкиду в техніці/турелях.

  • Масивний список багфіксів моделей/анімів/аудіо.

Мапи: апдейти та фікси

  • Глобальна Lighting-overhaul, фоліаж, матеріали;

  • Багато точкових фіксів (Fallujah, Gorodok, Sumari, Chora, Harju та ін.);

  • Belaya — тимчасово прибрана через технічні проблеми UE5.

Серверні налаштування

  • INS → MEI, MEA → GFI у командах сервера;

  • Мінімальний час до голосування: 30 с;

  • FactionSkipRounds/FactionSetupSkipRounds: 1 → 3 (більше різноманіття контенту).

Mod SDK 9.0

  • SDK v9.0, версія модів v9.0потрібен рекукінг;

  • Валідація DataTables для VehicleRuleElement, фікси тулінгу.

Відомі проблеми

  • Окремі візуальні/іконки/локалізація/спавни техніки/оптика; тимчасові текстурні/ретикли; дрібні збої у Skirmish-виборі та ін.


FAQ

Що головне в 9.0?
Перехід на UE5.5, ремейк Al Basrah, Commendations, Chaos-фізика техніки, оновлення фракцій/ролей, покращення стрільби.

Чи стали мапи виглядати краще?
Так. Нове Global Illumination, оновлені матеріали та фоліаж, оптимізації.

Як працюють Commendations?
Заробляєш до 2 відзнак за раунд і віддаєш їх іншим на екрані підсумків. Ранги зростають по ролях або за спец-категоріями.

Що з технікою після Chaos?
Реалістичніші швидкості/прискорення, краща прохідність гусениць; баланс між колісними/гусеничними на різних покриттях.

Чим новий Skirmish відрізняється?
Міні-Conquest: 1 «якір», 5 відкритих точок, тікет-блід за більшість, швидкі й інтенсивні матчі.

Ключові зміни 9.0