Правила
1) Загальні правила
- 1.1 Нік гравця повинен бути читабельним та адекватним (без китайських ієрогліфів і т.п.) без образ та нецензурної лексики.
- 1.2 Заборонені образи та провокації щодо гравців і адміністрації, а також суперечки з адміністрацією.
- 1.3 Заборонені всі вияви расизму нацизму фашизму комунізму сексизму ксенофобії антисемітизму незалежно від обставин чи форм висловлення.
- 1.4 Заборонено руїнити (вбивати союзників руйнувати хаби/фоби/техніку робити дії які можуть нашкодити команді тощо). Окрім ситуацій коли це потрібно та не нашкодить грі.
- 1.5 Заборонено вилучати техніку що належить іншим загонам без їх дозволу.
- 1.6 Зайняття активних слотів на техніці іншого скваду без їх дозволу прирівнюється до руйнування гри 1.4.
- 1.7 Заборонено використовувати чіти баги та інші речі які дають перевагу над іншими гравцями.
- 1.8 Заборонено заважати гравцям на стадії планування та стадії голосування голосними звуками в мікрофон або саундпадом.
- 1.9 Заборонено використовувати клантеги існуючих кланів без дозволу клану.
- 1.10 Заборонена реклама (виняток власний ютуб/твіч і т.п.)
- 1.11 Заборонено стрімснайпити.
- 1.12 Гравцям з менше ніж 5 годинами гри на цьому сервері заборонено створювати загони. Це правило введено для покращення координації та досвіду гри.
2) Правила командира загону.
- 2.1 Командир загону зобов’язаний підпорядковуватись ЦМД.
- 2.2 Заборонені назви сквадів які не є адекватними, включають в себе нецензурну лексику та підпадають під правило 1.3. Назва загону повинна бути нейтральною, креативною та не викликати негативних асоціацій.
- 2.3 Командир загону зобов’язаний мати відповідну роль.
- 2.4 Командир обов’язково має використовувати мікрофон.
- 2.5 Командир має право виганяти із загону кого і коли завгодно.
- 2.6 Командир має право вимагати у гравця який підпорядковується йому вибрати певну роль.
- 2.7 Заборонено створювати загін без намірів очолювати його.
- 2.8 Заборонено передавати сквадного якщо не було домовленості. Якщо потрібно вийти – потрібно розформовувати сквад.
- 2.9 Заборонено встановлювати фобу (польові укріплення) на відстані менше 400 метрів від союзного мейну. Це правило запроваджено, щоб уникнути провокацій з боку ворожого DRG, які можуть призвести до порушення правил мейн кемпу (розділ 4 та 5). Виняток – Якщо перший тригер (найближча точка захоплення) знаходиться\розташована на відстані меншій за 400 метрів від вашого мейну, дозволяється розміщення фобу не ближче 200 метрів до мейну.
3) Правила клейму техніки.
-
- 3.1 Клейм техніки, яка потребує роль механіка-водія чи пілота а також Міномети M1064A3 та MT-LB FAB-500, M109, Tunguska, M142, BM-21 GRAD, UB-32 (має допис), M163 VADS (AA), URAL-375D здійснюється створенням скваду зі специфічною назвою, яка ідентифікує техніку, що буде заклеймлена. Якщо назва техніки складається з кількох слів (наприклад “M1128 MGS”), у назві скваду слід використовувати лише перше слово/позначення до пробілу (наприклад “M1128”). Повна назва техніки теж є вірною. Для розділення слів може використовуватись пробіл, тире та риска знизу* (“андерскор”). Якщо в назві клейму не має знаків розділення* там де вони мають бути або є помилка в назві – Клейм НЕВІРНИЙ
-
- 3.1.1 Якщо в грі є декілька одиниць техніки, що мають спільне перше слово (наприклад, “MI-8” та “MI-8 CAS”), щоб розрізнити їх, необхідно використовувати повну назву: “MI-8 CAS” чи “MI-8”.
- 3.1.2 На всіх картах (леєрах), де активований SD мод у танковому режимі (attack) , клейм техніки НЕ потрібний.
- 3.2 Заборонено цілеспрямоване пошкодження або нанесення шкоди техніці власної команди.
- 3.3 Право першості клейму техніки надається загону який першим створив загін з ВІРНОЮ назвою (правило 3.1).
- 3.4 Всі технічні загони повинні мати 2 механіка-водія окрім M109, Ural-375D, ZU-23-2, M1064A3, BM-21 Grad, technical UB-32 (має допис) та гвинтокрилів.
- 3.5 Максимальна кількість гравців в скваді який претендує на використання техніки 4.
- 3.6 Якщо техніка не використовується більше 5 хвилин інші загони мають право використовувати цю техніку дотримуючись вище навединих правил.
- 3.7 Отримувати роль ЦМД заборонено сквадам які використовують техніку.
- 3.8 Використання гелікоптера без навичок пілота прирівнюється до руїну (1.4).
- 3.9 Міномет M1064A3, M142, MT-LB FAB-500, BM-21 Grad, M109 та technical ub-32 має працювати виключно за 400 метрів від мейну. (Якщо актуальна точка не знаходиться під вашим мейном)
- 3.10 Дозволяється створення загону “Піхота + Техніка” (BTR LAV…) якщо SL не входить до екіпажу техніки. Танки та гелікоптери мають бути окремими сквадами. Загін “Піхота + Техніка” не підпадає під правило 3.5. Обов’язково назва загону має містити слово “Піхота” та після пробілу Назву техніки. Назва техніки має бути згідно правила 3.1.
- 3.11 Загіну техніки* забороняється використовувати спец кіти: снайпер тяжкий кулемет мінер тандем тощо.
4) Правила мейн кемпу
- 4.1 Заборонено пошкодження техніки/піхоти яка знаходиться в радіусі до 400 метрів з напрямку ворожого мейну та яка рухається по єдиній дорозі що веде з мейну. (Винятком є: 1.Техніка/піхота яка почала вогонь з цієї зони; 2.У випадку коли актуальна точка знаходиться під мейном то працює правило половина відстані між актуальною точкою та мейном)
- 4.2 Вся техніка та піхота які не відносяться до загону DRG повинні знаходитися на відстані більшій ніж “Відстань Мейн Кемпу” – визначається як половина відстані між актуальним тригером та ворожим мейном.
- 4.3 Заборонений ПТУР та техніка (Танки, Птуровозка, BTR, LAV та схоже) з видом на мейн і пошкодження техніки яка рухається від мейну з дистанції. Окрім стандартних позицій наприклад як гора на Skorpo або ангари на Talil.
5) Правила мейн кемпу для DRG
- 5.1 Заборонено будувати будь які конструкції фоби і т.д. біля мейну. Загін DRG може грати тільки від раліка.
- 5.2 Для знаходження піхоти в радіусі від 400 метрів (великий круг фоби) з напрямку ворожого мейну потрібно створювати загін з назвою DRG або ДРГ. Знаходження в радіусі 400 метрів з напрямку ворожого мейну заборонено.
- 5.3 Загін DRG може бути один на фракцію і містити в назві скваду обов’язково першим слово “DRG” (наприклад “DRG Sonechko”). Такий загін може містити максимум 5 людей.
- 5.4 Загону DRG можна використовувати тільки техніку MRAP (відкритого типу, не RVS), маленьку Соплай, Піхотну вантажівку та мотоцикли. Забравши іншу техніку для базування під ворожим мейном – рахується мейн кемпом (правило 4.2).
- 5.5 Заборонено пошкодження техніки/піхоти яка знаходиться в радіусі до 400 метрів з напрямку ворожого мейну. (Винятком є техніка/піхота яка почала вогонь з цієї зони)
- 5.6 Заборонено пошкодження техніки/піхоти яка рухається по єдиній дорозі що веде з мейну. Також забороняється знаходження DRG на цій дорозі. В такому випадку відстань (5.5) рахується з першої вилки доріг.