Правила
1) Загальні правила
- 1.1 Нік гравця повинен бути читабельним та адекватним (без китайських ієрогліфів і т.п.) без образ та нецензурної лексики.
- 1.2 Заборонені образи та провокації щодо гравців і адміністрації, а також суперечки з адміністрацією.
- 1.3 Заборонені всі вияви расизму нацизму фашизму комунізму сексизму ксенофобії антисемітизму незалежно від обставин чи форм висловлення.
- 1.4 Заборонено руїнити (вбивати союзників руйнувати хаби/фоби/техніку робити дії які можуть нашкодити команді тощо). Окрім ситуацій коли це потрібно та не нашкодить грі.
- 1.5 Заборонено вилучати техніку що належить іншим загонам без їх дозволу.
- 1.6 Зайняття активних слотів на техніці іншого скваду без їх дозволу прирівнюється до руйнування гри 1.4.
- 1.7 Заборонено використовувати чіти баги та інші речі які дають перевагу над іншими гравцями.
- 1.8 Заборонено заважати гравцям на стадії планування та стадії голосування голосними звуками в мікрофон або саундпадом.
- 1.9 Заборонено використовувати клантеги існуючих кланів без дозволу клану.
- 1.10 Заборонена реклама (виняток власний ютуб/твіч і т.п.)
- 1.11 Заборонено стрімснайпити.
- 1.12 Гравцям з менше ніж 5 годинами гри на цьому сервері заборонено створювати загони. Це правило введено для покращення координації та досвіду гри.
2) Правила командира загону.
- 2.1 Командир загону зобов’язаний підпорядковуватись ЦМД.
- 2.2 Заборонені назви сквадів які не є адекватними, включають в себе нецензурну лексику та підпадають під правило 1.3. Назва загону повинна бути нейтральною, креативною та не викликати негативних асоціацій.
- 2.3 Командир загону зобов’язаний мати відповідну роль.
- 2.4 Командир обов’язково має використовувати мікрофон.
- 2.5 Командир має право виганяти із загону кого і коли завгодно.
- 2.6 Командир має право вимагати у гравця який підпорядковується йому вибрати певну роль.
- 2.7 Заборонено створювати загін без намірів очолювати його.
- 2.8 Заборонено передавати сквадного якщо не було домовленості. Якщо потрібно вийти – потрібно розформовувати сквад.
- 2.9 Заборонено встановлювати фобу (польові укріплення) на відстані менше 400 метрів від союзного мейну. Це правило запроваджено, щоб уникнути провокацій з боку ворожого DRG, які можуть призвести до порушення правил мейн кемпу (розділ 4 та 5). Виняток – Якщо перший тригер (найближча точка захоплення) знаходиться\розташована на відстані меншій за 400 метрів від вашого мейну, дозволяється розміщення фобу не ближче 200 метрів до мейну.
3) Правила клейму техніки.
-
- 3.1 Клейм техніки, яка потребує роль механіка-водія чи пілота а також Міномети M1064A3 та MT-LB FAB-500, M109, Tunguska, M142, BM-21 GRAD, UB-32 (має допис), M163 VADS (AA), URAL-375D здійснюється створенням скваду зі специфічною назвою, яка ідентифікує техніку, що буде заклеймлена. Якщо назва техніки складається з кількох слів (наприклад “M1128 MGS”), у назві скваду слід використовувати лише перше слово/позначення до пробілу (наприклад “M1128”). Повна назва техніки теж є вірною. Для розділення слів може використовуватись пробіл, тире та риска знизу* (“андерскор”). Якщо в назві клейму не має знаків розділення* там де вони мають бути або є помилка в назві – Клейм НЕВІРНИЙ
- 3.1.1 Якщо в грі є декілька одиниць техніки, що мають спільне перше слово (наприклад, “MI-8” та “MI-8 CAS”), щоб розрізнити їх, необхідно використовувати повну назву: “MI-8 CAS” чи “MI-8”.
- 3.1.2 На всіх картах (леєрах), де активований SD мод у танковому режимі (attack) , клейм техніки НЕ потрібний.
- 3.1 Клейм техніки, яка потребує роль механіка-водія чи пілота а також Міномети M1064A3 та MT-LB FAB-500, M109, Tunguska, M142, BM-21 GRAD, UB-32 (має допис), M163 VADS (AA), URAL-375D здійснюється створенням скваду зі специфічною назвою, яка ідентифікує техніку, що буде заклеймлена. Якщо назва техніки складається з кількох слів (наприклад “M1128 MGS”), у назві скваду слід використовувати лише перше слово/позначення до пробілу (наприклад “M1128”). Повна назва техніки теж є вірною. Для розділення слів може використовуватись пробіл, тире та риска знизу* (“андерскор”). Якщо в назві клейму не має знаків розділення* там де вони мають бути або є помилка в назві – Клейм НЕВІРНИЙ
- 3.2 Заборонено цілеспрямоване пошкодження або нанесення шкоди техніці власної команди.
- 3.3 Право першості клейму техніки надається загону який першим створив загін з ВІРНОЮ назвою (правило 3.1).
- 3.4 Всі технічні загони повинні мати 2 механіка-водія окрім M109, Ural-375D, ZU-23-2, M1064A3, BM-21 Grad, technical UB-32 (має допис) та гвинтокрилів.
- 3.5 Максимальна кількість гравців в скваді який претендує на використання техніки 4.
- 3.6 Якщо техніка не використовується більше 5 хвилин інші загони мають право використовувати цю техніку дотримуючись вище навединих правил.
- 3.7 Отримувати роль ЦМД заборонено сквадам які використовують техніку.
- 3.8 Використання гелікоптера без навичок пілота прирівнюється до руїну (1.4).
- 3.9 Міномет M1064A3, M142, MT-LB FAB-500, BM-21 Grad, M109 та technical ub-32 має працювати виключно за 400 метрів від мейну. (Якщо актуальна точка не знаходиться під вашим мейном)
-
3.10 Дозволяється створення загону “Піхота + Техніка” (BTR LAV…), також SL може входити до екіпажу техніки. Танки та гелікоптери мають бути окремими сквадами. Загін “Піхота + Техніка” не підпадає під правило 3.5.Обов’язково назва загону має містити слово “Піхота” та після пробілу Назву техніки. Назва техніки має бутизгідно правила 3.1.
- 3.11 Загіну техніки* забороняється використовувати спец кіти: снайпер тяжкий кулемет мінер тандем тощо.
4) Правила мейн кемпу
- 4.1 Заборонено пошкодження техніки/піхоти яка знаходиться в радіусі до 400 метрів з напрямку ворожого мейну та яка рухається по єдиній дорозі що веде з мейну. (Винятком є: 1.Техніка/піхота яка почала вогонь з цієї зони; 2.У випадку коли актуальна точка знаходиться під мейном то працює правило половина відстані між актуальною точкою та мейном)
- 4.2 Вся техніка та піхота які не відносяться до загону DRG повинні знаходитися на відстані більшій ніж “Відстань Мейн Кемпу” – визначається як половина відстані між актуальним тригером та ворожим мейном.
- 4.3 Заборонений ПТУР та техніка (Танки, Птуровозка, BTR, LAV та схоже) з видом на мейн і пошкодження техніки яка рухається від мейну з дистанції. Окрім стандартних позицій наприклад як гора на Skorpo або ангари на Talil.
5) Правила мейн кемпу для DRG
- 5.1 Заборонено будувати будь які конструкції фоби і т.д. біля мейну. Загін DRG може грати тільки від раліка.
- 5.2 Для знаходження піхоти в радіусі від 400 метрів (великий круг фоби) з напрямку ворожого мейну потрібно створювати загін з назвою DRG або ДРГ. Знаходження в радіусі 400 метрів з напрямку ворожого мейну заборонено.
- 5.3 Загін DRG може бути один на фракцію і містити в назві скваду обов’язково першим слово “DRG” (наприклад “DRG Sonechko”). Такий загін може містити максимум 5 людей.
- 5.4 Загону DRG можна використовувати тільки техніку MRAP (відкритого типу, не RVS), маленьку Соплай, Піхотну вантажівку та мотоцикли. Забравши іншу техніку для базування під ворожим мейном – рахується мейн кемпом (правило 4.2).
- 5.5 Заборонено пошкодження техніки/піхоти яка знаходиться в радіусі до 400 метрів з напрямку ворожого мейну. (Винятком є техніка/піхота яка почала вогонь з цієї зони)
- 5.6 Заборонено пошкодження техніки/піхоти яка рухається по єдиній дорозі що веде з мейну. Також забороняється знаходження DRG на цій дорозі. В такому випадку відстань (5.5) рахується з першої вилки доріг.
1) General Rules
1.1 A player’s nickname must be readable and appropriate (no Chinese characters, etc.), without insults or profanity.
1.2 Insults, provocations toward players or staff, as well as disputes with the administration, are prohibited.
1.3 Any manifestations of racism, Nazism, fascism, communism, sexism, xenophobia, or antisemitism are strictly forbidden, regardless of context or form of expression.
1.4 Griefing (killing teammates, destroying HABs/FOBs/vehicles, or performing actions that harm the team) is prohibited. Exceptions apply only when necessary and do not negatively impact the game.
1.5 Taking vehicles belonging to other squads without their permission is prohibited.
1.6 Occupying active crew slots in another squad’s vehicle without permission is considered griefing (see 1.4).
1.7 The use of cheats, exploits, or any other means that provide an unfair advantage is prohibited.
1.8 Disrupting players during the planning or voting phase with microphone spam or soundboard usage is prohibited.
1.9 Using clan tags of existing clans without their permission is prohibited.
1.10 Advertising is prohibited (exception: personal YouTube/Twitch, etc.).
1.11 Stream sniping is prohibited.
1.12 Players with fewer than 5 hours of playtime on this server are not allowed to create squads. This rule is in place to improve coordination and gameplay experience.
2) Squad Leader Rules
2.1 Squad Leaders (SLs) must follow the Commander’s (CMDR) orders.
2.2 Squad names must be appropriate, neutral, and creative—no profanity or names that violate Rule 1.3.
2.3 SLs must have the correct role assigned.
2.4 SLs must use a microphone.
2.5 SLs have the right to kick any player from their squad at any time.
2.6 SLs may require squad members to take specific roles.
2.7 Creating a squad without the intention to lead it is prohibited.
2.8 Transferring squad leadership without prior agreement is prohibited. If you need to leave, disband the squad.
2.9 Placing FOBs (field fortifications) within 400 meters of a friendly main base is prohibited. This rule prevents enemy DRG (recon) teams from exploiting main camp rules (Sections 4 & 5).
Exception: If the nearest capture point is less than 400m from your main, FOBs may be placed no closer than 200m to the main.
3) Vehicle Claiming Rules
3.1 Vehicles requiring a crewman/pilot role (including mortars, artillery, and AA) must be claimed by creating a squad with a specific name matching the vehicle (e.g., “M1128” for “M1128 MGS”). Full names are also valid.
-
If multiple vehicles share the same prefix (e.g., “MI-8” and “MI-8 CAS”), the full name must be used.
-
On tank-focused layers with SD mod active, vehicle claiming is not required.
3.2 Intentionally damaging or sabotaging friendly vehicles is prohibited.
3.3 The first squad to create a correctly named squad (Rule 3.1) has priority over the vehicle.
3.4 Vehicle squads must have 2 crewmen/drivers, except for:-
M109, Ural-375D, ZU-23-2, M1064A3, BM-21 Grad, UB-32 Technical (marked), and helicopters.
3.5 Maximum squad size for vehicle crews is 4.
3.6 If a vehicle is unused for 5+ minutes, other squads may take it (following claiming rules).
3.7 Vehicle squads cannot take the CMDR role.
3.8 Flying helicopters without pilot skills is considered griefing (Rule 1.4).
3.9 Mortars (M1064A3, M142, MT-LB FAB-500, BM-21 Grad, M109, UB-32) must operate 400m+ from main, unless the active point is under your main.
3.10 “Infantry + Vehicle” squads (e.g., “BTR/LAV + Infantry”) are allowed only if the SL is not in the vehicle crew. Tanks and helicopters must be separate squads. -
Squad name must include “Infantry” + vehicle name (Rule 3.1).
-
Rule 3.5 (max 4 players) does not apply.
3.11 Vehicle squads cannot use special kits: sniper, HMG, sapper, tandem, etc.
-
4) Main Camp Rules
- 4.1 Main Camp Protection Zone
-
Damaging vehicles/infantry within a 400-meter radius from the enemy main base (along the main road leading out of the main) is prohibited.
-
Exceptions:
-
If the vehicle/infantry initiates combat from within this zone.
-
If the active capture point is under the main base, the rule changes to half the distance between the active point and the main.
-
-
- 4.2 Main Camp Distance Rule
-
All non-DRG vehicles and infantry must remain outside the “Main Camp Distance”, defined as half the distance between the active capture point and the enemy main base.
- 4.3 Long-Range Engagement Restrictions
-
The following are prohibited when engaging targets moving from the enemy main base:
-
ATGMs (anti-tank guided missiles).
-
Armored vehicles (tanks, IFVs like BTR/LAV, etc.) firing from a distance with direct line of sight to the main base.
-
Exception: Standard long-range positions (e.g., the mountain on Skorpo or hangars on Talil) are allowed.
-
- 5) DRG (Recon) Squad Rules
- 5.1 Building structures/FOBs near the main is prohibited. DRG must operate from rallies.
5.2 Infantry within 400m of enemy main must be in a squad named “DRG” or “ДРГ”. -
Being inside the 400m zone without this name is prohibited.
5.3 Only one DRG squad per faction is allowed (max 5 players). Name must start with “DRG” (e.g., “DRG Sonechko”).
5.4 DRG may only use: -
Open-top MRAPs (not RWS), small supply trucks, infantry trucks, and motorcycles.
-
Using other vehicles near enemy main violates Rule 4.2.
5.5 Attacking vehicles/infantry within 400m of enemy main is prohibited (unless fired upon first).
5.6 Attacking vehicles/infantry on the main road is prohibited. DRG squads cannot camp this road. -
Distance (5.5) is measured from the first road fork.