Приєднуйтесь до нашого Discord-сервера, щоб отримати більше інформації.

Патчноут SQUAD 7.3

1 хв на читання
26 переглядів
03.07.2024

Виправлення загальних помилок

  • Виправлено випадання гелікоптерів на клієнтах, коли лопаті гвинта були зламані, а пілот вийшов з гелікоптера до того, як він перестав рухатися.
  • Виправлено червону іконку VOIP, яка з’являлася, якщо інший гравець відключався під час розмови по VOIP.
  • Башта M1128 MGS США тепер коректно передає пошкодження основній бойовій машині.
  • Виправлено помилку, яка могла призвести до того, що USA M1128 MGS вигоряла та детонувала при знищенні стелажа з боєприпасами.
  • Виправлено кілька вад, через які звук емоцій не відтворювався або відтворювався несинхронно з емоцією.
  • Виправлено проблему з освітленням, через яку скіни зброї в магазині виглядали темнішими, ніж вони є насправді.
  • Виправлено проблему, через яку налаштування «FactionSkipRounds» ненадійно призводило до пропуску попередньо обраної фракції в наступному раунді голосування (вона пропускала його для команди 1, але не для команди 2, до якої перейшли гравці команди 1 з попереднього раунду). Примітка: параметр «FactionSkipRounds» поки що некоректно застосовується до юнітів, які пропускаються в наступному раунді голосування, а лише до фракцій.

 

Оновлення Mod SDK

  • Доданий інструмент для візуалізації структури успадкування шаблону:
    Натисніть «Заповнити», щоб відобразити ієрархію успадкування креслення у вигляді зручного для навігації «дерева».
    Примітка: Опція фільтрації може бути ненадійною, тому вам може знадобитися закрити і перезапустити інструмент, щоб оновити його.
  • Повністю перероблено структуру успадкування статичної інформації про піхотну зброю для полегшення налаштування та налаштування:
    Більшість файлів було перестворено, а багато перейменовано або видалено. Хоча ми зберегли перенаправлення, щоб мінімізувати проблеми для модів, які можуть успадковувати ці конфіги, деякі з ваших конфігів могли втратити посилання на їхніх батьків.
    Тепер це стандартний шаблон успадкування:
    – Загальна статична інформація про зброю
    – Батьківська зброя
    – – Варіант залізного прицілу
    – – – Залізний приціл гренадера
    – – – Залізний приціл з передньою рукояткою
    – – – Варіант рефлекторного прицілу
    – – – Гренадерський рефлекторний
    – – – Рефлекторне цілеспрямоване руків’я
    – – Варіант з оптичним прицілом
    – – – Гренадерський приціл
    – – – Прицільне руків’я
    Ми рекомендуємо дотримуватися цього шаблону у ваших модах. Ми також рекомендуємо, щоб статична інформація батьківської зброї успадковувалася з «Generic Weapon Static Info», а не з існуючої конфігурації зброї загону, щоб зменшити ймовірність того, що зміни в базовій грі зламають ваші модифікації.
  • Додано скрипт, який допомагає змінювати батьківство креслень без ризику втрати даних. Він гарантує, що властивості у файлі не зміняться після перевиховання, навіть якщо вони були визначені у старому батькові:
    Щоб скористатися скриптом, відкрийте консоль і введіть «ODK.ReparentBlueprintLossless [шлях до файлу для повторного батьківства] [шлях до файлу для повторного батьківства]»
    Підказка: Виберіть файл у браузері вмісту і натисніть клавіші Control-C, щоб скопіювати шлях до нього. Ви можете вставити його у консоль, не турбуючись про синтаксис.

 

Відомі проблеми

  • На картах Invasion деякі затримки зародження транспортних засобів, показані на екрані голосування за підрозділ, можуть бути неточними. Зокрема, якщо підрозділ починає з танків без затримки, але на головному джерелі десанту (острові або кораблі-носії) немає танків, танки не будуть доступні доти, доки не буде забезпечена передова база наземного джерела після захоплення цілі. Це не відображається на затримці відтворення транспортних засобів, що показується під час голосування.
  • Налаштування «FactionSetupSkipRounds» ненадійно призводить до того, що попередньо обраний юніт пропускається в наступному раунді голосування. Була спроба виправити це, але вона виявилася невдалою. Це питання буде продовжено вивчатися. Однак, параметр «FactionSkipRounds» тепер має працювати для пропуску цілих фракцій.

 

Оновлений екран вибору команди

У цьому оновленні ми представили новий та оновлений екран вибору команди, щоб привести його у відповідність до решти нашого покращеного інтерфейсу:

 

Ігровий процес та системні оновлення

  • Виправлено зміщення прицілу всіх гвинтівок, пістолетів, автоматів, кулеметів та пістолетів із залізними прицілами: Ступінь зміщення прицілу, що спричиняється рухом, більше не є таким екстремальним. Це полегшує спостереження через приціл без того, щоб передня стійка не затулялася прицілом, з мінімальним впливом на загальне коливання зброї. Низька витривалість все одно призведе до значного зміщення прицілу і спричинить зміщення перспективи через приціл («Clear Sights»).
  • Відрегульовано та стандартизовано величину розгойдування, необхідну для спрацьовування перспективи над прицілом («Clear Sights»).
    Таймери транспортних засобів на екрані попереднього перегляду юнітів під час голосування, а також у меню вибору команди тепер показують початкову затримку відродження замість часу повторного відродження. Якщо транспортний засіб доступний негайно, замість таймера стоїть дефіс.
  • Додано розділ «особливі характеристики» на екран попереднього перегляду юнітів під час голосування, а також у меню вибору команди. Це стосується такої інформації, як «+1 додатковий HAB на ПОБ», “+1 додаткове розміщення ПТРК на ПОБ”, “Інформація про час спавну ворожої техніки” тощо.
  • Додано нові опції пропуску, які власники серверів можуть використовувати при налаштуванні голосування. До них відносяться опції пропуску біома, розміру шару та розширеного ігрового режиму.
  • Додано опцію конфігурації, яка дозволяє власникам серверів налаштовувати голосування для забезпечення симетричного розподілу юнітів.
  • Додано конфігурацію «нічний час / неробочий час», яку власники серверів можуть використовувати для визначення власних параметрів голосування для запланованого періоду часу. Ця конфігурація має перевагу над звичайною конфігурацією, але все ж таки має перевагу над конфігурацією з низькою кількістю гравців.

Скіни зброї

Precision Strike Pack ($4.99 USD)

Цей новий набір містить чотири скіни зброї для гри за фракцію TLF:

Чорний скін для снайперської гвинтівки KNT-76 можна використовувати в будь-якому біомі, MPT-76 отримала скін для пустелі, а SOR-9 – як для лісу, так і для пустелі!

 

Емоції

Outpost Pack ($3.99 USD)

Цей новий набір містить смайлик та чотири жести:

  • Згинатися (смайлик)
  • Припинити вогонь (жест)
  • Наглядати (жест)
  • Ігнорувати (жест)
  • Лідери, приєднуйтесь до мене! (Жест)

На цьому ми завершуємо наш огляд випуску 7.3 Squad Release Notes! Залишайтеся з нами, щоб дізнатися про всі наші майбутні новини!

Перекладено з джерела: https://www.joinsquad.com/updates/squad-7-3-release-notes

Мітки